étape 1
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Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
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En ligne depuis 28/10/2024
Wij zijn opzoek naar een ervaren Management Assistant. Heb je ervaring als Management Assistant en ben je opzoek naar een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan nu voor deze vacature in Zaventem!
Je biedt administratieve en logistieke ondersteuning om de dagelijkse gang van zaken soepel te laten verlopen. Hierbij ondersteun je lokale inkoopprocessen, zorg je voor naleving van procedures en draag je bij aan een fijne werkomgeving.
Wat is je takenpakket?
Naar wie zijn we opzoek?
Wat mag je verwachten als Management Assistant?
Maaltijdcheques;
Pensioenplan;
Hospitalisatieverzekering;
Bonus;
Gsm en gsm abonnement;
Laptop;
Internetvergoeding;
Echocheques;
33 verlofdagen.
Hier kom je terecht in een internationale omgeving waar diversiteit, duurzaamheid en maatschappelijk ondernemen belangrijke thema's zijn. Ben je op zoek naar veel verantwoordelijkheid, een divers takenpaket en nieuwe projecten die je samen met andere afdelingen en collega's beheert? Dan zal dit bedrijf zeker een mooie uitdaging zijn. Er wordt hard gewerkt, maar je krijgt ook een grote flexibiliteit. Wil je zeker ook jouw talenkennis kunnen benutten? Dan ben je in deze internationale organisatie aan het juiste adres.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
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