Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 03/10/2024

Administratief Bediende - Marketing à Melle

Ben je iemand die in de chaos van het dagelijks leven voor structuur kan zorgen? En kan je goed overweg met sociale media? Dan is deze job als Administratief Bediende + Marketing iets voor jou! Solliciteer vandaag nog!

Welke taken staan jou te wachten als Administratief Bediende - Marketing?

Administratief bediende (bij een 50% werkregime)

  • Je bent verantwoordelijk voor het inplannen van trainingen
  • Je beantwoordt de mails & telefoons van klanten
  • Je vult data aan in Customer Relationship Management (CRM)
  • Je stuurt offertes uit + registreert alles in de CRM tool Teamleader.

Marketing (bij een 4/5e werkregime)

  • Je onderhoudt de social media op Instagram, LinkedIn en de website van het bedrijf
  • Je doet een deeltje contentcreatie via Canva (basiskennis is vereist)

Kom jij in aanmerking voor deze vacature van Administratief Bediende - Marketing? 

  • Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed en kan je verstaanbaar maken in het Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt;
  • Je bent betrouwbaar en discreet en draagt zo bij aan de bedrijfsfilosofie;
  • Je werkt gestructureerd en bent in staat om te multitasken (door de bomen het bos nog kunnen zien);
  • Je bent sociaal, maar ook in staat om zelfstandig te werken;
  • Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring.  Maturiteit en een gezonde portie reflectie is meer dan welkom!

Wat kan je als Administratief Bediende - Marketing verwachten?

  • We bieden jou een interim contract met optie vast en voor de rest een carte blanche! Het aanbod is zeer flexibel en af te stemmen met de klant
  • Een salarispakket gebaseerd op jouw profiel en aangevuld met maaltijdcheques en andere extra legale voordelen overeen te komen;
  • Werkregime te bekijken: 50% louter administratie / 4/5e administratie + marketing;
  • Een flexibel uurrooster en de mogelijkheid tot telewerken;
  • Een minimaal van 20 verlofdagen (voor een fulltime tewerkstelling).
  • Secteur: Services

Je komt terecht in een kleine onderneming met een familiale sfeer in Melle. Zij geven keynotes, trainingen en persoonlijke coaching over topics zoals communicatie en persoonlijke groei. De werklocatie is gemakkelijk bereikbaar met de bus.