étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 11/09/2024
Ben je een organisatorische en communicatieve planner? Dan is deze job als Planner voor een bedrijf in Deerlijk misschien iets voor jou. Solliciteer nu voor de job in Deerlijk!
Jouw verantwoordelijkheden als Planner in Deerlijk bestaan uit:
Je plant interventies voor herstellingen, installaties en kalibraties bij klanten.
Je plant binnenlandse en buitenlandse servicetrips. Dit omvat het reserveren van vervoer, vluchten en overnachtingen.
Je onderhoudt contacten met klanten en leveranciers.
Je beheert de voorraad en volgt dit ook nauw op.
Je plant het transport, installatie en training bij de verkoop van nieuwe toestellen.
Jouw vaardigheden als Planner zijn:
Je genoot een hogere opleiding administratie of logistiek of je hebt al enige ervaring.
Je kan goed organiseren en bent planmatig.
Je beheerst zeer goed Nederlands en je hebt een goede kennis Frans en Engels.
Je kan vlot werken met het MS Office pakket.
Wat krijg je aangeboden voor deze job als Planner in Deerlijk:
Een vast contract op voltijdse basis of 4/5de.
Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen zoals: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie.
Woon-werkverkeer of een fietsvergoeding.
Glijdende uren: je start tussen 7u30 en 8u30. Jouw dag eindigt tussen 16u30 en 17u30.
Na 6 maanden in dienst krijg je de mogelijkheid tot thuiswerk.
20 vakantiedagen, aangevuld met 12 ADV- dagen. Tussen Kerst en Nieuw krijg je een weekje family time.
Je komt terecht in een bedrijf in Deerlijk dat zich al meer dan 60 jaar specialiseert in het leveren en onderhouden van apparatuur. Hun team van gedreven professionals staat klaar om klanten uit diverse sectoren te voorzien van innovatieve oplossingen. Met een sterke focus op een goede work/life balance en leuke teamactiviteiten, bieden zij een aangename en collegiale werkomgeving waar verantwoordelijkheid en eigenaarschap worden aangemoedigd. Als jij op zoek bent naar een uitdagende rol als planner, solliciteer dan snel voor deze job. Verwijs naar referentie 1842868 bij je sollicitatie en wie weet zien we je binnenkort?
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.