étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 29/08/2024
Kijk jij uit naar een uitdagende job binnen logistiek? Wil jij graag werken in een internationale omgeving en zet je graag de puntjes op de i? Solliciteer dan nu voor deze job in Ooigem!
Voor deze logistieke job in Ooigem voer jij volgende taken uit:
· Je verwerkt alle transportorders via Sap & volgt deze nauwgezet op.
· Je staat dagelijks in contact met de salesafdeling, productie, leveranciers, transporteurs & andere instanties.
· Je volgt het stockbeheer op & bewaakt hierbij de voorraadniveaus in samenspraak met productie
· Je voorziet de nodige documentatie zoals facturatie, paklijsten, douanedocumenten, …
Als logistiek medewerker in Ooigem kan jij jezelf terugvinden in volgende zaken:
· Je hebt al een mooie ervaring binnen logistiek opgebouwd
· Je kan zelfstandig werken & pakt problemen aan nog voor ze zich voordoen
· Naast het Nederlands spreek en schrijf je ook vloeiend Engels & Frans
· Heb jij al enige ervaring met SAP is dit zeker een mooie plus
In ruil voor al jouw harde werk krijg jij volgende zaken in ruil:
· Familiale werkomgeving met oog voor kwaliteit & vernieuwing.
· Je komt terecht in een open en informele bedrijfscultuur.
· Een vast contract met een aantrekkelijk salaris. Aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering voor het ganse gezin, ...
· Je werkt in een 40 uren week waar je kan rekenen op 12 extra ADV dagen. Deze kan je volledig zelf inplannen.
· Naast de mogelijkheid tot thuiswerk & flexibele uren kan je 2 keer per week deelnemen aan sportsessies & krijg je mooie kortingen op hun producten.
Laat voeding je niet koud?
In dit bedrijf met hoofdzetel in Ooigem hebben ze oog voor lokaal en kwaliteit. Ook duurzaamheid en groene energie dragen zij hoog in het vaandel. Binnen het bedrijf worden ondernemerschap en initiatief erg gewaardeerd.
Ben jij goed in logistiek en hou je ervan dat je takenpakket niet strikt afgelijnd is? Neem dan contact met ons op via 056/25.29.22 en vermeld referentie 1833213.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.