étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 26/08/2024
Ben je communicatief sterk en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Om dit internationale bedrijf in Gent te versterken zoekt onze klant een Management Assistant. Interesse in deze job? Solliciteer dan nu!
Hieronder een greep uit het takenpakket van een Management Assistant:
Je werkt samen met je leidinggevende en ondersteunt deze zo goed als mogelijk op administratief vlak.
Je organiseert vergaderingen en conference calls en stelt agenda’s op.
Je beheert de mailbox.
Je bent verantwoordelijk voor het travel management van je leidinggevende.
Je coördineert en ondersteunt administratief bij de opmaak van presentaties, onderhandelingen of offertes.
Als Management Assistant herken je jezelf in onderstaande beschrijving:
Je hebt bij voorkeur een master- of bachelorsdiploma
Je bent proactief, communicatief en stressbestendig.
Je kan vlot overweg met de officepakketten en bent niet bang om nieuwe software aan te leren.
Je werkt graag met cijfers en houdt ervan om je hierin te verdiepen.
Je spreekt vloeiend Nederlands. Daarnaast beschik je ook over een zeer goede kennis van het Engels en een goede kennis van het Frans.
Wat krijg je ervoor terug?
Een voltijds, vast contract (37,5u / week) in een internationale onderneming
Een aantrekkelijke verloning, aangevuld met tal van voordelen. Maaltijd- en ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, een laptop, woonwerkverkeervergoeding, collectieve bonus en sport- en cultuurcheques
Een glijdend uurrooster en de mogelijkheid tot thuiswerk na de inwerkperiode.
25 dagen verlof vrij te kiezen in overleg met leidinggevende, 3 vaste dagen tussen Kerst en Nieuw.
Onze internationale klant is toegewijd aan het leveren van kwaliteitscontrole-, belasting- en adviesdiensten aan zowel openbare als particuliere klanten. Gebaseerd op waardecreatie door relaties, positioneert deze klant zich als authentieke speler op de arbeidsmarkt.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.