étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 26/08/2024
Ben jij op zoek naar een job als Klantenadviseur Sociaal Verzekeringsfonds in Brugge? Bij Liantis kom je terecht in een bedrijf waar samenwerken en ondernemerschap centraal staan. Er is ruime aandacht voor zowel jouw ambities als jouw work-life balans. Solliciteer vandaag via Bright Plus, de rekruteringspartner van Liantis.
In deze job als Klantenadviseur werk je bij de Liantis-tak van het sociaal verzekeringsfonds. Deze entiteit vormt de schakel tussen de zelfstandigen en de overheid. Het helpt hen om werknemers aan te sluiten, sociale bijdragen te berekenen en om de sociale zekerheid te optimaliseren.
De ideale Klantenadviseur voor het Sociaal Verzekeringsfonds beschikt over een bachelor- of masterdiploma. Nieuwe materie pik je snel op en kan je makkelijk praktisch toepassen.
Daarnaast vind je je in volgende eigenschappen:
Bij Liantis maak jij het verschil. Ze bieden je een geweldige carrière met oog op persoonlijke ontwikkeling.
Mensen zijn het kloppend hart van hun organisatie. Daarom zetten ze in op ondernemerschap en geven ze je ruimte om te groeien. Ook is er heel veel oog voor jouw werk-privébalans. Zo werk je in een glijdend uurrooster van 38 uur per week en is er de mogelijkheid tot thuiswerk.
Je komt terecht in een moderne en professionele werkomgeving in volle beweging.
Qua verloning mag je rekenen op:
Liantis ondersteunt dagelijks ondernemers en werkgevers. Ze geven gericht advies op een duidelijk manier en bieden administratieve ondersteuning en begeleiding. Ze hebben een breed aanbod aan diensten, elk met hun eigen expertise en zijn zo een one-stop shop voor ondernemers.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.