Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 14/11/2024

Administratief bediende planning à Lede

Ben je op zoek naar een uitdagende job waar communicatie, administratie en planning centraal staan? Dan is deze job als Administratief Bediende Planning in Lede de job voor jou! Interesse? Solliciteer snel!

Je takenpakket als Administratief Bediende Planning bestaat uit:

  • Verantwoordelijk voor het volledige beheer van chauffeursplanningen.
  • Ondersteuning bieden aan collega's en optreden als als back-up bij afwezigheid.
  • Centrale communicatie met chauffeurs om de planning succesvol te voltooien.
  • Flexibiliteit tonen in een dynamische planningsomgeving.
  • Beschikbaarheid voor permanente dienstverlening volgens een rotatieschema met twee andere collega's.
  • Uitvoeren van administratieve taken, zoals het bijhouden van ritbladen, afhandelen van klachten, beheren van documentatie en organiseren van opleidingen voor nieuwe chauffeurs.
  • Ondersteuning bieden aan het team tijdens drukke periodes.

Herken jij jezelf in deze beschrijving? Solliciteer dan nu en word een waardevol lid van hun team!

Ben jij onze kandidaat voor deze vacature? Dit is het profiel:

  • Geen diploma vereiste, liever iemand met ervaring binnen planning
  • Goede kennis MS office vereist
  • Uitstekende kennis NL en sterke basis Frans vereist
  • Je bent sociaal vlot en communicatief sterk
  • Je beschikt over een hands on attitude en een analytisch vermogen

Wat bied de klant aan?

  • Een voltijdse tewerkstelling in een 38uren stelsel
  • Werkuren zijn van 8:00-8:30 uur tot 16:30-17:00 uur.
  • Verlofdagen vrij te kiezen binnen een systeem van 20 vakantiedagen en 5 extra dagen
  • ELV: maaltijdcheques en ecocheques
  • Secteur: Transports

Onze klant is een groeiend, familiaal en nationaal bedrijf waar teamspirit centraal staat. Er is ruime parkeergelegenheid.

Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!