Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 15/10/2024

Allround Administratief Medewerker in Kortrijk

Ben jij op zoek naar een veelzijdige rol als Allround Administratief Medewerker in een dynamische KMO? Solliciteer nu voor deze uitdagende job in Zwevegem!

 

Als Allround Administratief Medewerker in Zwevegem ben je verantwoordelijk voor de algemene administratie, met de volgende taken:

  • Je maakt nieuwe klanten aan in het ERP-pakket.
  • Je stelt facturen en creditnota’s op.
  • Je staat in voor het debiteurenbeheer.
  • Je verzorgt de eerstelijnstelefonie en het onthaal van bezoekers.
  • Je assisteert de Office Manager in allerhande administratieve taken.

Wat maakt jou de ideale kandidaat?

  • Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig niveau.
  • Je bent flexibel ingesteld en hands-on.
  • Je denkt mee en staat open voor groei.
  • Je hebt basiskennis van MS Office, vooral Excel.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; kennis van Frans is een pluspunt.

Wat bieden wij jou?

  • Je krijgt een voltijdse functie met de mogelijkheid tot een vast contract na een positieve inloopperiode.
  • Je hebt 28 verlofdagen binnen een 37-uren werkweek.
  • Je geniet van flexibiliteit in het uurrooster, met de nadruk op een goede werk-privébalans.
  • Je ontvangt een competitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering. Mogelijkheid tot bedrijfswagen.
  • Je hebt toegang tot diverse mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling.
  • Sector: Andere

Heb jij interesse in deze administratieve rol binnen een groeiend bedrijf? Binnen dit bedrijf krijg je de kans om je stempel te drukken. Mis deze kans niet en solliciteer nu! Vermeld bij je aanvraag het referentienummer 1851296.