Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 24/12/2024

Administratief Medewerker - Planning in Kortrijk

Ben jij sterk in afspraken plannen en organiseren? Dan ben jij de persoon die wij zoeken voor de job als Administratief Medewerker - Planning in Kortrijk. Solliciteer snel!

Wat wordt van jou verwacht als Administratief Medewerker – Planning ?

  • Je zal keuringen opvolgen en inplannen. Dit doe je in nauw contact met zowel de klant als inspecteur.
  • Je plant de afspraken in via een planningstool en volgt deze verder op.
  • Wanneer zich problemen voordoen zal jij deze opvangen en afhandelen.
  • Je typt de verslagen uit.

Wie ben jij als Administratief Medewerker – Planning?

  • Je bent communicatief.
  • Je bent ordelijk en nauwkeurig.
  • Je kan zelfstandig werken en je bent verantwoordelijk.
  • Je kan je goed aanpassen in veranderende omstandigheden.
  • Je beschikt over een goede kennis Nederlands en Frans.

Wat mag je verwachten in ruil voor jouw werk als Administratief Medewerker – Planning?

  • Je komt terecht in een uitdagende en veelzijdige job in een stabiele en groeiende onderneming.
  • Je krijgt een mooie verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en KM vergoeding.
  • Je werkt in een 39-uren week waarbij je dag start tussen 8u – 8u30 en eindigt tussen 16u30 – 17u00.
  • Jouw verlof is vrij te kiezen.
  • Je komt terecht in een leuk team.
  • Sector: Andere

Bedrijf

Deze job vindt plaats in een groeiende en dynamische onderneming in Kortrijk. Een goede dienstverlening dragen ze hoog in het vaandel. Daarnaast hechten ze veel belang aan een goede work-life balans en investeren ze ook in hun medewerkers. Solliciteer nu met het referentienummer 1846182.