Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 30/10/2024

Office Assistant à Antwerpen

In deze rol als Office Assistant ben jij het visitekaartje voor het bedrijf. Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor het reilen en zeilen van het kantoor.

  • Je staat in voor het beheer van de mailbox.
  • Je bent verantwoordelijk voor een complex agenda beheer.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers telefonisch.
  • Je staat in voor de facturatie.
  • Je maakt dossiers aan en typt verslagen uit.
  • Verder ben je verantwoordelijk voor het economaat van het kantoor.

Het gaat hier dus om een administratieve job met contacten.

  • Je spreekt perfect Nederlands en je kan je plan trekken in het Frans en Engels.
  • Je houdt ervan om de puntjes op de i te zetten en proactief te werken.
  • Je zoekt mee naar verbeteringen om zaken te automatiseren.
  • Je werkt graag hands-on en proactief mee. Je kan snel en foutloos typen.
  • Je voelt je goed thuis in een kleine organisatie.
  • Je houdt van een combinatie van administratieve en office manager taken.
  • Je werkt van 09.00 tot 17.00 (4/5de is eventueel ook mogelijk).
  • Je werkt in mooie kantoren in het centrum van Antwerpen.
  • Je komt terecht in een klein en warm team.
  • Je kan je werk zelfstandig regelen.
  • Secteur: Cabinets d'avocats et conseillers juridiques / Notaires
  • Je komt terecht in een fijn bedrijf in Centrum Antwerpen.