étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
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En ligne depuis 18/10/2024
Wil jij je klantgerichte vaardigheden inzetten in een nieuwe job? Als Customer Support Medewerker in Puurs sta jij in voor het verlenen van de juiste service aan klanten. Verder kom je terecht in een familiale en flexibele omgeving. Solliciteer meteen!
Jouw takenpakket als Customer Support Medewerker omvat:
Als Customer Support Medewerker binnen deze dynamische organisatie ontvang je een aantrekkelijk salaris. Hier komen bovendien nog volgende voordelen bij:
Hierbij kom je terecht in een voltijdse werkweek van 38,75u. Beginnen kan tussen 8u & 9u, en tijdens de middag geniet je van een 3 kwartier durende pauze. Verder geniet je, boven op je wettelijke vakantiedagen, van 8 ADV-dagen. Tussen Kerst en Nieuwjaar kan je volop van de feestdagen genieten, omdat het bedrijf dan collectief gesloten is. Een 4/5e tewerkstelling alsook 1 à 2 dagen thuiswerk is bespreekbaar.
Deze organisatie is marktleider in B-to-B lichtoplossingen en gelegen te Puurs. Je komt terecht in een vlakke organisatie, waarbinnen een familiale en ondernemende sfeer heerst. Jouw collega’s zijn allemaal trots om de organisatie te vertegenwoordigen. Kwaliteit is een onmisbaar onderdeel van het DNA van deze organisatie. Oplossingsgerichtheid, ownership en proactiviteit worden hier hoog in het vaandel gedragen.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
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