Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 24/04/2025

Office Assistant in Leuven

Ben jij op zoek naar een uitdagende job als Office Assistant? Wij hebben de perfecte positie in Leuven. Neem deze kans om deel uit te maken van een tof team en solliciteer vandaag nog!

 

Verantwoordelijkheden:

  • Je bent het eerste gezicht van het kantoor en ontvangt bezoekers met een glimlach.
  • Wissel receptietaken af met je collega’s om de front office soepel te laten verlopen.
  • Je zorgt voor de voorbereiding en aanvulling van vergaderzalen.
  • Je beheert de agenda van de directeur en boekt vergaderzalen.
  • Je maakt klantenfiches aan en geeft uitleg over systemen aan klanten.
  • Bachelor diploma is ideaal maar geen must.
  • Je kan vlot met MS Office en bedrijfseigensystemen om. Je schrikt niet terug van een toenemende digitalisering.
  • Je bent communicatief sterk en leergierig, je ziet kansen en werkt proactief.
  • Ervaring is leuk, maar geen vereiste.
  • Je hebt een sterk leervermogen. Je pikt snel dingen op.
  • Competitief salaris.
  • Inclusief een pakket aan extralegale voordelen zoals 13de maand, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, bonus, …
  • Een voltijdse tewerkstelling van 40u per week met 12 Adv-dagen en 2 extralegale verlofdagen. Een totaal van 34 vakantiedagen dus!
  • Je werkt volgens de kantooruren
  • Een vast contract na een geslaagde inwerkperiode.
  • Sector: Andere

Dit dynamisch bedrijf heeft verschillende kantoren verspreid over heel Vlaanderen. Zij specialiseren zich in boekhouding en dito advies naar ondernemers.