stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 11/04/2025
Als Facturatie- & Planningsmedewerkerin Berchem speel je een essentiële rol in het team. Ben jij iemand die houdt van klantencontact en nauwkeurige administratie? Dan is deze job iets voor jou!
• Als Facturatie- & Planningsmedewerker heb je dagelijks contact met klanten. Je helpt hen op een klantgerichte manier verder. Je helpt hen onder andere met vragen en afspraken.
•Je bent verantwoordelijk voor de planning van de inspecteurs. Je bent ook hun aanspreekpunt en je zal dus heel zelfstandig te werk gaan.
• Je zorgt ervoor dat de inspecteurs kunnen werken met een efficiënte planning die door jou is opgesteld.
• Als Facturatie- & Planningsmedewerker voer je taken uit met behulp van onze planningssoftware.
• Als Facturatie- & Planningsmedewerker draag je bij aan de tijdige en correcte facturatie van de controles en je beheert klantendossiers van begin tot eind. Je zorgt hierbij voor een vlekkeloze opvolging.
• Je krijgt een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques. Bij het vast contract krijg je ook aanvullend nog verzekeringen.
• Je komt terecht in een stabiel, internationaal bedrijf in volle expansie. Je krijgt eerst een contract via de formule interim optie vast. Vanaf het vast contract krijg je ook nog heel wat mooie voordelen bij zoals de optie om thuis te werken.
• Je zal veel autonomie krijgen en krijgt ook vanaf het vast contract nog een mooi aantal extra vakantiedagen. Je krijgt dan 20 + 18 ADV dagen.
• Je hebt glijdende werkuren en de mogelijkheid tot thuiswerken.
Je komt terecht in een stabiele onderneming waarin je een uitdagende rol zal vervullen.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.