stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 10/01/2025
Ben jij op zoek naar job als Klantenadviseur Ondernemingsloket in Roeselare? Bij Liantis kom je terecht in een bedrijf waar samenwerken en ondernemerschap centraal staan. Er is ruime aandacht voor zowel jouw ambities als jouw work-life balans. Solliciteer vandaag via Bright Plus, de rekruteringspartner van Liantis.
Wanneer een ondernemer of zelfstandige een bedrijf opstart, komen daar heel wat zaken bij kijken. In deze job geef jij advies en bied je ondersteuning aan deze ondernemers. Zo ben je op de hoogte van welke stappen er komen kijken voor de opstart van een bedrijf. Je weet welke voorwaarden er gelden en onder welk statuut iemand valt. Ook ga je na of er bijkomende verzekeringen nodig zijn.
Een goede Klantenadviseur Ondernemingsloket bezit een bachelor- of masterdiploma en heeft een eerste relevante werkervaring achter de rug. Je kan klanten duidelijk verder helpen in het Frans en/of Engels. Verder vind je het fijn om je af en toe te verplaatsen in de regio.
Daarnaast beschik je over deze soft skills:
Bij Liantis maak jij het verschil. Ze bieden je een geweldige carrière met oog op persoonlijke ontwikkeling.
Mensen zijn het kloppend hart van hun organisatie. Daarom zetten ze in op ondernemerschap en geven ze je ruimte om te groeien. Ook is er heel veel oog voor jouw werk-privébalans. Zo werk je in een glijdend uurrooster van 38 uur per week. Je bouwt 32 verlofdagen op die je vrij kan inplannen.
Je komt terecht in een moderne en professionele werkomgeving in volle beweging.
Qua verloning mag je rekenen op:
Liantis ondersteunt via hun ondernemingsloket dagelijks startende ondernemers en werkgevers. Ze geven gericht advies op een duidelijk manier en bieden administratieve ondersteuning en begeleiding. Ze hebben een breed aanbod aan diensten, elk met hun eigen expertise en zijn zo een one-stop shop voor ondernemers.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.