Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 07/01/2025

Junior Office Manager in Kortrijk

 

Ben jij een geboren organisator met een passie voor administratie? Als Junior Office Manager in Kortrijk zorg je voor een vlot verloop van de dagelijkse kantooractiviteiten. Solliciteer nu voor deze job!

 

Wat zijn jouw taken als Junior Office manager in Kortrijk?

  • Je biedt administratieve ondersteuning aan de projectontwikkelaars zoals het opvolgen van EPB dossiers, postinterventie, notariële verkoopakten,…
  • Je beheert alle post zowel fysiek als digitaal
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten zowel fysiek als telefonisch.
  • Je ondersteunt de managing director door het beheren van de agenda en het uittypen van verslagen en notuleren.
  • Verder wordt je takenpakket aangevuld met allerhande administratieve taken.

 

Wie is de geschikte kandidaat?

  • Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkgesteld door ervaring. 
  • Je beheerst het Nederlands uitstekend en hebt een basiskennis Frans en Engels.
  • Je bent organisatorisch en discreet.
     

Wat krijg je aangeboden als junior office manager in kortrijk

  • Een voltijdse job met mogelijkheid tot 4/5de.
  • Een 40-urenweek waarbij je 12 extra ADV-dagen ontvangt.
  • Een flexibel uurrooster.
  • Een mooi loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, CAO 90 bonus, 13de maand.

 

  • Sector: Bouw

Maak kennis met dit bouwbedrijf in Kortrijk, waar kwaliteit en innovatie centraal staan. Dit bedrijf investeert volop in het welzijn en de groei van zijn medewerkers, met tal van voordelen. Bovendien werk je in een prachtige, moderne omgeving die teamwork en creativiteit stimuleert.Interesse in deze vacature? Solliciteer dan snel en vermeld referentienummer 1870577!