stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 09/12/2024
Ben jij gedreven, en ben je administratief sterk? Dan is de job als administratief medewerker - Teeltbeheer in Tielt echt iets voor jou. Interesse? Solliciteer snel.
Hoe ziet jouw takenpakket Administratief Medewerker – Teeltbeheer eruit?
- Ondersteuning van het salesteam: administratieve taken, coördineren van planningen, en collega’s bijstaan in het beheer van de teeltprocessen.
- Beheer en coördineren van de aan-en verkoop van pootgoed. Je werkt daarvoor samen met verschillende interne afdelingen.
- Verantwoordelijk voor het weegbrugbeheer.
- Opstellen van procedures en documenten voor interne en externe communicatie.
- Voorraadbeheer: bewaken van de voorraad en zorgen voor nauwkeurige opslagparameters.
Wat wordt van jou verwacht als Administratief Medewerker – Teeltbeheer?
- Je spreekt naast goed Nederlands ook goed Frans en Engels.
- Je bent sterk communicatief en werkt vlot samen met diverse afdelingen.
- Initiatief nemen en een proactieve houding aannemen schrikt je niet af.
- Je hebt affiniteit met of interesse in de landbouwsector.
Naast een mooi loon aangevuld met extra legale voordelen kun je volgende zaken verwachten Administratief Medewerker – Teeltbeheer in Tielt.
- Je werkt fulltime in een 38 uren week.
- Je werkt in een glijdend uurrooster waarin je kan starten tussen 7 uur en 9 uur.
- Naast je 20 dagen verlof, krijg je 6 extra dagen cadeau.
- Je komt terecht in een fijne werksfeer waar persoonlijke groei centraal staat
Als Administratief Medewerker – Teeltbeheer kom je terecht in een bedrijf actief in de voedingssector waar fierheid, flexibiliteit en durf tot de kernwaarden behoren.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.