Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 14/11/2024

Marketing Coördinator in Merelbeke

Ben jij creatief en commercieel ingesteld? Wil je daarnaast terechtkomen in een internationaal, beursgenoteerd bedrijf? Dan ben jij misschien wel de Marketing Coördinator die wij zoeken. Solliciteer nu voor deze job in Merelbeke!

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • Je volgt trends en analyseert concurrentie binnen de markt Food & Nutrition.
  • Je organiseert en coördineert evenementen en seminaries.
  • Je ontwikkelt een marketingplan om nieuwe klanten te werven.
  • Je werkt samen met het digitale team voor marketingoptimalisatie.
  • Je neemt de administratieve taken op jou.

Ben jij de geschikte Marketing Coördinator?

  • Je neemt initiatief en kan zelfstandig werken.
  • Je bent mee met marketing trends en hebt commercieel inzicht.
  • Je bent Nederlandstalig en hebt een uitstekende kennis van het Engels.
  • Je hebt een eerste relevante ervaring opgedaan binnen de marketingsector.

Wat kan je verwachten in ruil voor deze full-time of 4/5e job als Marketing Coördinator?

  • Je komt terecht in een functie met een variabel takenpakket en doorgroeimogelijkheden.
  • Een interim contract met optie vast.
  • Je krijgt 20 verlofdagen + 12 ADV dagen. Daarnaast krijg je ook nog eens 3 extra dagen verlof!
  • Je komt terecht in een tof team waarin er veel leuke teamactiviteiten georganiseerd worden.
  • Je ontvangt een aantrekkelijk salaris en bonussen. Bovendien krijg je ook extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, onkostenvergoedingen en verzekeringen.
  • Sector: Chemie

Onze klant inh Merelbeke telt een 25-tal medewerkers en verhandelt chemicaliën in Europa. Het bedrijf levert commerciële en technische oplossingen aan topbedrijven in de cosmetica- en agro-industrie. Het verkoopcijfer komt vooral voort uit de vakkennis van de medewerkers en de snelle, nauwkeurige service.