stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 09/10/2024
Voor onze klant gelegen in Sint Agatha Berchem zijn we op zoek naar een gedreven Management Assistant! Ben jij hands on, discreet, communicatief en administratief sterk? Dan is deze functie zeker iets voor jou! Interesse? Solliciteer dan snel.
Waaruit bestaat jouw takenpakket als Management Assistant?
Je bent de spilfiguur binnen het kantoor op vlak van administratieve ondersteuning
Je bent het aanspreekpunt binnen kantoor en beantwoordt telefonie en mailverkeer
Je staat in voor het beheren van de website en de LinkedIn-pagina van het kantoor
Je werkt nauw samen met je collega’s die gespecialiseerd zijn in hun vakgebied
Je biedt ook ondersteuning bij het organiseren van evenementen
Kan jij onderstaande punten afvinken als Management Assistant?
Je hebt een bachelorsdiploma Office Management of bent gelijkgesteld door ervaring
Een eerste ervaring binnen een dienstensector is een groot pluspunt
Je hebt een uitstekende kennis van het MS Office pakket en kan hier vlot mee overweg
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels
Je bent uiterst discreet, neemt initiatief en gaat heel georganiseerd tewerk
Wat krijg je ervoor in de plaats?
Een voltijdse tewerkstelling binnen een 38u week
Een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met extra legale voordelen
Je hebt recht op 20 wettelijke verlofdagen en 4 extra dagen
Je komt terecht binnen een dynamisch team met een open bedrijfscultuur
Je krijgt opleiding on the job van je rechtstreekse collega’s
Je komt terecht in een een teamgerichte werkgever waar collegialiteit centraal staat. De klant is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.
Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.