event
Meet & Greet Kortrijk 27 december
Kortrijk
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Ik werk ondertussen een tweetal jaar als Project Consultant bij Bright Plus Outsourcing Solutions en ben bijna niet weg te slaan bij Unilin. Na een kort project bij een andere klant contacteerde Unilin mij opnieuw voor een tweede opportuniteit binnen het bedrijf. Ik voelde me best wel vereerd en ging daar met plezier op in.
Ik ben ondertussen dus bezig aan mijn tweede project bij dit topbedrijf, deze keer als sales assistant voor de Franstalige markt.
De naam Unilin, en vooral Quick-Step, was mij vooraf al gekend en leek mij onmiddellijk een erg aantrekkelijk bedrijf. Het is een leuk product om mee te werken en dankzij de producttrainingen was ik al snel goed op hoogte van de vele mogelijkheden. De ideale start om aan de slag te gaan als sales assistant.
Wat mij heel erg aantrok in Unilin is de internationale context. Ik krijg de kans om mijn talenkennis volop te benutten en elke dag staat mij een nieuwe uitdaging te wachten die ik maar al te graag aanga. Ook de moderne aanpak en innovatieve manier van werken spreekt mij sterk aan. Niet alleen onze werkplek is modern en een pareltje voor het oog, ook in de manier waarop Unilin omgaat met zijn medewerkers merk je hoe vooruitstrevend het bedrijf is. Dan denk ik aan de open sfeer, de vele initiatieven die georganiseerd worden en simpelweg aan de flexibiliteit en zelfstandigheid die je als medewerker krijgt.
Hoe ik mijn ervaring bij Unilin het best kan omschrijven? Leerrijk! Aan de start van mijn eerste project bij Unilin was ik nog een ‘groentje’ en had ik pas een eerste werkervaring achter de rug. Op het einde wandelde ik er buiten met heel wat nieuwe kennis en expertise. Ik heb er ongelooflijk veel geleerd en dat merkte ik ook in mijn volgende projecten. Bij Unilin leerde ik bijvoorbeeld alle geheimen van SAP kennen, wat een troef is voor tal van werkgevers.
De leuke sfeer is ook iets wat me ongetwijfeld zal bijblijven. De teamsfeer is echt fantastisch, vanaf het begin was ik onmiddellijk deel van het team. Ondanks het feit dat ik als project consultant bij Unilin werk, aanvaardt iedereen mij toch als een volwaardige collega. Daarnaast mag ik ook deelnemen aan alle leuke activiteiten en teambuildings. Work hard, play hard is hier echt wel van toepassing. Er wordt hard gewerkt en je wordt dagelijks gechallenged, maar er is ook heel wat ruimte voor plezier. #UNILINUNITED
Kortom, ik ben met veel plezier een tweede keer in een project bij Unilin gestapt en ben heel benieuwd naar wat de komende maanden zullen brengen. Maar ik twijfel er niet aan dat die zeer uitdagend zullen zijn.
Boeiend artikel?
Deel het met je vrienden
Nieuwe job
Wanneer is het tijd om van job te veranderen?
2 min. leestijd
Solliciteren
Strategisch zoeken naar een nieuwe job: zo pak je het aan
3 min. leestijd
Welke job past bij mij?
Een job in customer service: iets voor jou?
2 min. leestijd
Welke job past bij mij?
Werken als personal assistant, iets voor jou?
2 min. leestijd
event
Kortrijk
event
Roeselare
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.