Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 11/04/2025

Administratief Medewerker in Izegem

In deze functie als Administratief Bediende in Izegem kom je terecht in een team van 4 en volg je de goedgekeurde projecten van A-Z op.
Klinkt een gevarieerde job aantrekkelijk en hou je van administratie en contacten? Solliciteer nu!

Wat houdt jouw takenpakket in?

  • Je registreert orderbevestigingen en zorgt voor de opmaak van documenten.
  • Je maakt voorschot- en tussentijdse facturen op & controleert de betalingen.
  • Je werkt dossiers bij en stelt contracten op.
  • Je boekt reizen voor projectleiders & installateurs en verwerkt onkostennota's en werkdocumenten
  • Je staat ad hoc in voor het persoonlijk en telefonisch onthaal van bezoekers. 

Wat wordt er van jou verwacht in deze job als Administratief Medewerker?

  • Je hebt noties van facturatie.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands & Frans.
  • Je werkt nauwkeurig & houdt het overzicht in de lopende projecten.

Wat mag je verwachten?

  • Je werkt in een glijdend uurrooster.
  • Je kan starten tussen 7u en 9u en stoppen tussen 16u en 18u.
  • Je presteert 39 uur per week en bouwt 6 extra verlofdagen op.
  • Het verlof kan je vrij inplannen in onderling overleg met het team.
  • Jouw loonpakket is aangevuld met maaltijdcheques, groepsverzekering en mogelijkheid tot fietslease.
  • Sector: Andere

Onze klant met vestiging in West-Vlaanderen is wereldwijd actief & gekend binnen hun activiteiten. Hun activiteit heeft een link met de medische sector. 

Je werkt in een 39 uren rooster met glijdende opstarturen, waardoor er ruimte is voor work-life balance.