stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 24/04/2025
Ben jij nauwkeurig en een administratieve duizendpoot? Dan zijn wij op zoek naar jou. Dit bedrijf in Moeskroen zoekt een administratief bediende om hun team te ondersteunen. Solliciteer nu voor deze job!
Hoe ziet het takenpakket van deze administratief bediende in Moeskroen eruit?
• Orderverwerking wordt door jou gedaan in het ERP pakket
• Het onderhouden van klantenrelaties is voor jou geen probleem
• Klachten van de klanten worden opgevolgd, want je bent klantgericht
• Je bent het aanspreekpunt te zijn voor bezoekers zowel fysiek als telefonisch
• Voorbereiding van facturatie en controle van leverbonnen
Hoe ziet de ideale kandidaat voor deze job als administratief bediende in Moeskroen eruit? We hebben oog voor iemand:
• Met een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
• Die goede talenkennis Nederlands en Frans heeft
• Met uitgebreide ICT-kennis (het Office pakket)
• Die het niet erg vindt om zelfstandig te werken en soms snel te schakelen
• Die to the point durft komen
Wat wordt jou aangeboden als administratief bediende in Moeskroen?
• Een voltijds aanbod
• Je werkt in een 38 urenweek met opstart tussen 7u30 en 8u30.
• Recht op 20 vakantiedagen, vrij naar keuze.
• Maaltijdcheques als aanvulling op je loon
• Opleiding wordt voorzien op de job
Voor een bedrijf actief in de vleesindustrie in regio Moeskroen zoeken we een administratief bediende. Je komt terecht in een middelgroot familiebedrijf, met professionele klanten.
Interesse? Solliciteer dan snel met referentienummer 1899348 .
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.