stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 06/03/2025
Zin in een nieuwe uitdaging met een gevarieerd takenpakket? In deze job als Logistiek Administratief Bediende in Sint-Katelijne-Waver kom je terecht in een familiale omgeving. Solliciteer vandaag nog!
Jouw verantwoordelijkheden als Logistiek Administratief Bediende onder de loep:
Op termijn ben je ook verantwoordelijk voor het beheer en aanvragen van certificaten ( ISO9001/PEFC/ISPM15).
Jouw kwaliteiten als Logistiek Administratief Bediende:
Als Logistiek Administratief Bediende kom je terecht in een collegiale omgeving. Hier ontvang je een vast contract na een interimperiode. Naast een marktconform en aantrekkelijk salaris, mag je nog volgende extralegale voordelen verwachten:
Hierbij kom je terecht in een 39-uren week. Hierbij routeren ze in het team in twee uurroosters:
Naast je wettelijke vakantie geniet je nog van 6 ADV-dagen. Per 5 jaar anciënniteit komt hier telkens één vakantiedag bij.
Deze organisatie is gelegen in Sint-Katelijne-Waver. Dit is een familiebedrijf dat actief is in het produceren van paletten. Dit doen ze in verschillende sectoren, zoals de chemische, farmaceutische en de voedingsindustrie. Je komt terecht in een KMO met een familiale touch waar teamspirit erg belangrijk is. Kernwaarden zoals flexibiliteit en het menselijk aspect spelen een grote rol in deze organisatie.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.