Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 14/03/2025

Service Advisor in Haren (bru.)

Als klantenservicemedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor consumenten met vragen of problemen over hun apparaten. Je zult dagelijks te maken krijgen met diverse klantvragen en -verzoeken, waarbij je zowel telefonisch als via e-mail ondersteuning biedt. In deze rol krijg je te maken met zowel eenvoudige als complexere vraagstukken. De taken zijn verdeeld in twee lijnen:

  • Verhelpen van eenvoudige problemen, maken van afspraken voor herstellingen;
  •  Behandelen van complexe dossiers zoals garanties, juridische kwesties en blijvende problemen;
  • Registreren van klant- en productgegevens in CRM-systeem (SAP-gebaseerd);
  • Informatie geven over beschikbaarheid techniekers (geen planning zelf);
  • Afhandelen van e-mails van partners;
  • Alert zijn op bijverkoop tijdens klantgesprekken.

Wie zoeken wij?

  • Je enthousiasme en commerciële flair zorgen voor de beste service voor onze consumenten;
  • Je begrijpt de klant en biedt extra service voor een top klantbeleving;
  • Je helpt klanten efficiënt en ondersteunt collega’s bij complexe vraagstukken;
  • Je deelt inzichten, denkt mee over verbeteringen en draagt bij aan teamprojecten.

Wat mag je verwachten als administratief bediende?

  • Maaltijdcheques van €7,00/dag;
  • Ecocheques van €250,00 (pro rata);
  • Woon-werkvergoeding;
  • CAO90 bonus;
  • 6 ADV-dagen;
  • 220 Collega's
  • Sector: Andere

 

Onze klant is 's werelds grootste producent van huishoudelijke apparatuur. Zij willen het leven van miljoenen mensen verbeteren, door innovatieve en duurzame huishoudelijke apparaten te ontwikkelen en grenzen te verleggen binnen de kookbeleving en het huishouden. Ze zijn gevestigd in Haren.