Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 05/12/2024

Customer Service Medewerker - tweetalig in Wommelgem

Klaar voor een rol waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor de klant? Dan ben jij de tweetalige customer service medewerker die wij zoeken! Solliciteer nu voor deze job in Wommelgem!

Jouw takenpakket zal bestaan uit:

  • Je biedt ondersteuning en assistentie aan klanten via diverse kanalen zoals telefoon, mail en sociale media.
  • Je helpt klanten verder door de geschikte oplossing aan te bieden.
  • Je streeft samen met je collega's naar een absolute klanttevredenheid.
  • Je staat in voor de administratieve opvolging van de dossiers na het contact met de klant. 
  • Je verwerkt alles correct op administratief vlak.

Kortom, een job waarbij je contacten combineert met administratie.

Over welke eigenschappen beschikt deze Customer Service Medewerker?

  • Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring. Je hebt al eerder gewerkt als Customer Service medewerker, Commercieel bediende, Customer Care of Administratief bediende klantendienst.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans. Het gaat om een tweetalige klantendienst.
  • Je bent bereid om 2 zaterdagen per maand te werken. Uiteraard kan je die dag op een ander moment in de week compenseren. Hier krijg je ook een extra vergoeding voor. 
  • Je kan vlot werken met MS Office en verschillende sociale media kanalen.
  • Je bent administratief sterk en tegelijk ook vlot in de omgang.
  • Je werkt graag ter ondersteuning van een team en je neemt ook graag zaken zelfstandig op.
  • Je bent stressbestendig met een echte can do mentalitait.

What's in it for you als Customer Service Medewerker? 

  • Je komt in een tof team die je met plezier alle kneepjes van het vak leren.
  • Het gaat om een vaste, fulltime job. Eventueel is 4/5e bespreekbaar.
  • Je werkt tijdens de interimperiode 38u per week. Na een geslaagde interimperiode volgt er een vast contract en vanaf dan werk je 39,5 uur per week.
  • Je werkt minimum 2 zaterdagen per maand. Uiteraard krijg je hiervoor een extra vergoeding en een extra vrije dag in de week.
  • Je hebt recht op 29 vakantiedagen, die je vrij kan opnemen, in overleg met je team.
  • Naast het brutosalaris heb je recht op maaltijdcheques van 8 euro + ecocheques gedurende de interimperiode. Bij een vaste indienstname komen hier ook nog de Hospitalisatie-en groepsverzekering bij en een mogelijkheid tot bonus.
  • Het bedrijf is best te bereiken met het eigen vervoer.
  • Sector: Andere

Je komt terecht in een gekend bedrijf, waar een fijne dynamische sfeer heerst.