stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 02/12/2024
Zin in een nieuwe uitdaging met een gevarieerd takenpakket en verantwoordelijkheid? In deze job als Teamlead Administratie in Sint-Katelijne-Waver kom je terecht in een familiale omgeving. Solliciteer vandaag nog!
Jouw verantwoordelijkheden als Teamlead Administratie onder de loep:
Vanaf begin 2025 wordt er intern een nieuw ERP-systeem geïmplementeerd. Ook de uitrol hiervan zal je mee coördineren.
Jouw kwaliteiten als Teamlead Administratie:
Als Teamlead Administratie kom je terecht in een collegiale omgeving waar je meteen een vast contract. Naast een marktconform en aantrekkelijk salaris, mag je nog volgende extralegale voordelen verwachten:
Hierbij kom je terecht in een 39-uren week. Naast je wettelijke vakantie geniet je nog van 6 ADV-dagen. Per 5 jaar anciënniteit komt hier telkens één vakantiedag bij.
Deze organisatie is gelegen in Sint-Katelijne-Waver. Dit is een familiebedrijf dat actief is in het produceren van paletten. Dit doen ze in verschillende sectoren, zoals de chemische, farmaceutische en de voedingsindustrie. Je komt terecht in een KMO met een familiale touch waar teamspirit erg belangrijk is. Kernwaarden zoals flexibiliteit en het menselijk aspect spelen een grote rol in deze organisatie.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.