Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 31/10/2024

Customer Care Officer in Gent

Ben jij administratief nauwkeurig en haal je bovendien energie uit klantencontacten en probleemoplossend denken? Dan ben jij de geknipte Customer Care Officer voor een bedrijf in Gent! Interesse? Solliciteer dan vandaag nog op deze job!

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • Je vormt het eerste aanspreekpunt voor klanten vanaf het begin tot de after care
  • Je kan adequaat antwoorden op complexe  vragen
  • Je bent goed weg met de digitale wereld en kan werken met verschillende kanalen als: e-mail, telefoon en sociale media
  • Je verwerkt en volgt dossiers nauwkeurig op
  • Je kan je mannetje staan bij een afwisselend takenpakket met uitdagingen die je laten verder groeien in je functie

Voor deze job als Customer Care Officer heb je al ervaring in het veld en beschik je over de nodige maturiteit.  Je kan je goed uitdrukken in het Nederlands en Frans en weet je hoe je een gesprek lopende houdt. Werken met de  courante Officetoepassingen dragen  bij tot jouw efficiëntie. Kortom, je bent gedreven door klantentevredenheid!

Wat mag je verwachten als Customer Care Officer?

 

  • Je werkt fulltime in een vast uurrooster met mogelijkheid tot telewerk 2x/week  
  • Je krijgt de kans om verschillende opleidingstrajecten te volgen die kunnen leiden tot doorgroeimogelijkheden.
  • Je brutoloon wordt aangevuld met maaltijdcheques, onkostenvergoeding, verplaatsingsvergoeding, hospitalisatieverzekering en een terugbetaling van het openbaar vervoer
  • Je komt terecht in een dynamisch team en werkt vanuit een modern kantoorgebouw in hartje Gent dat vlot toegankelijk is. 
  • Sector: Andere

Je komt terecht in een toonaangevende speler in de retailsector. Je wordt een belangrijk onderdeel van een hechte gemeenschap. Maak dagelijks het verschil, zowel voor klanten als voor elkaar. Interesse?