Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 25/10/2024

Dossierbeheerder in Kortrijk

Ben jij een administratieve duizendpoot met een vlotte telefoonstem? Voor een dynamisch bedrijf in Kortrijk zijn we op zoek naar een enthousiaste dossierbeheerder die graag administratieve taken combineert met veelvuldig telefonisch contact. Solliciteer nu voor deze job!

Als dossierbeheerder in Kortrijk bestaat jouw takenpakket uit:

  • Telefonie: jouw voormiddag is gevuld met het telefonisch contact met klanten. Je staat paraat met jouw advies en stelt de juiste vragen om zo goed mogelijk verder te helpen.
  • Administratie: Je onderneemt de verschillende stappen om de huurwaarborg op te heffen. Je brengt alle dossiers juridisch in orde.
  • Procedures opvolgen: je besteed aandacht aan de interne controles zodat alle procedures juridisch correct zijn.

Waarover beschikt de ideale Dossierbeheerder?

  • Je beschikt over een Bachelordiploma of relevante ervaring
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en je beheerst ook de Franse taal goed.
  • Je kan vlot overweg met MS Office
  • Je werkt accuraat en nauwkeurig

Wat krijg je aangeboden voor deze job:

  • Een uitdagende job met variatie
  • Een fijne werksfeer
  • Een mooi loon op basis van jouw ervaring
  • Je wordt grondig opgeleid
  • Je werkt 37u per week: van 08u30 tot 12u en van 13u tot 17. Op vrijdag kan je stoppen om 16u30
  • Sector: Verzekeringen

Dit bedrijf in Kortrijk staat niet alleen bekend om zijn professionaliteit, maar ook om de warme en collegiale sfeer op de werkvloer. Hier wordt sterk ingezet op een gezonde work-life balance, zodat je zowel op het werk als thuis optimaal kunt presteren. Bovendien kun je rekenen op een uitgebreide opleiding en begeleiding, zodat je jezelf voortdurend kunt ontwikkelen. Interesse in deze job als vastgoedbeheerder? Solliciteer dan snel en vermeld referentienummer
13220448.