stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 15/10/2024
Ben jij een veelzijdige administratieve duizendpoot die graag verantwoordelijkheid neemt? Voor onze klant te Dendermonde zoeken wij een Administratief Bediende die zowel klantgericht als organisatorisch sterk is. Interesse? Solliciteer dan snel!
Je taken omvatten als Administratief Bediende onder andere:
Het aannemen van inkomende telefoons en het verwerken van e-mails die via diverse kanalen binnenkomen;
Het inboeken van klantenorders en het omzetten van de dagelijkse planning in werkbonnen voor de collega’s;
Ondersteuning bieden bij de dagelijkse facturatie, administratie, beheren van keuringen van de materialen
Je werkt nauw samen met een van de bestuurders en biedt hen de nodige ondersteuning;
Kan jij onderstaande punten afvinken als Administratief Bediende?
Je hebt een bachelordiploma of hebt reeds een eerste relevante werkervaring achter de rug
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels
Je kan vlot overweg met diverse ERP systemen en MS Office
Je kan zelfstandig prioriteiten stellen, maar je pleegt ook steeds overleg
Je bent discreet, flexibel, uiterst stressbestendig en werkt graag klantgericht
Wat krijg je er voor in de plaats?
Een voltijdse job binnen een 38u week
Je werkt steeds van 08:00 tot 16:00 met 30 minuten middagpauze
Je krijgt een marktconform loon aangevuld met extra legale voordelen
Ben je bereid om telefonische permanentie te doen van thuis uit op zaterdag? Dan krijg je compensatie in de week
Onze klant bevindt zich in de dienstensector.
Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.