stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 06/11/2024
Ben jij de administratief bediende in Asse die wij zoeken? Wil je daarnaast deel uitmaken van een dynamisch team? Dan kan de job van administratief bediende iets voor jou zijn. Solliciteer nu!
Jouw takenpakket als administratief bediende omvat onder andere;
Ontvangst van nieuwe medewerkers, bezoekers, en leveranciers;
Algemene administratieve taken zoals telefonie, postverwerking, en het plaatsen van bestellingen voor diverse benodigdheden;
Beheer van het wagenpark en voorbereiding van vergaderzalen;
Facility management voor verschillende kantoren;
Coördinatie van opleidingen;
Organisatie van interne evenementen zoals personeelsfeesten, en beheer van reisarrangementen;
Interne marketing en sociale media activiteiten, samen met het opvolgen en goedkeuren van medewerkers timesheets.
Spreekt de vacature als administratief bediende in Asse jou aan? Is de knop ‘solliciteer’ aan het lonken? Kijk dan nog eventjes of je de volgende puntjes kan afvinken:
Je beschikt over een eerste relevante werkervaring;
Je werkt vlot met MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint);
Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans. Kennis van het Engels is een pluspunt;
Je bent communicatief, dynamisch en flexibel.
Wat mag je als administratief bediende verwachten?
Een voltijdse tewerkstelling van 40u/week. 4/5e is bespreekbaar;
Collectieve sluiting: 2 weken kerstvakantie gesloten en 2 laatste weken van juli en 1e week van augustus gesloten. Daarvoor worden ook 3 of 4 ADV-dagen ingezet;
Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen;
Een netto maaltijdvergoeding, groeps-en hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, ecocheques en flexibele uren.
Onze klant is een toonaangevend bedrijf in Asse. De klant biedt adviserende diensten aan voor energie, duurzaamheid en diverse technische installaties.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.