stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 16/09/2024
Voor een dynamisch bedrijf in Heverlee / Leuven zoekt Bright Plus een nauwkeurige en dynamische HR Administrator. Heb je een eerste HR-ervaring achter de rug? Weet je wat Payroll inhoudt? Dan ben jij de ideale persoon die we zoeken. Solliciteer meteen op deze uitdagende job!
Interesse in deze job als HR Administrator? Volgende taken zullen tot jouw dagtaak horen:
Jij bent de ideale match met onze HR Administrator vacature als je volgende competenties kan aanvinken:
Het bedrijf staat garant voor een fijne werkomgeving waarbij zowel teambuildings en evenementen op het programma staan. Ook zal je ondersteunt worden door opleidingen en bijscholingen.
Je kan starten met een vast contract van onbepaalde duur. Je werkt op voltijdse basis (39u per week - 4/5de tewerkstelling is mogelijk), waarbij je flexibel kan starten tussen 07u30 en 09u30. Om je balans tussen werk en privé zo goed als mogelijk te benutten kan je ook tot 2 dagen thuiswerken. Geniet zeker ook van 6 Adv dagen aan extra vakantie.
Naast deze fijne werkomgeving in een hecht team biedt het bedrijf jou nog veel extra's:
Je zal jouw rol opnemen in een jonge en sterk groeiende dierenartsenpraktijk met internationaal karakter. Het kantoor ligt te Leuven en is ook gemakkelijk met het openbaar vervoer bereikbaar. Het management hecht veel waarde aan jouw groei en opleidingen.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.