stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 29/11/2024
Heb je interesse in de farmaceutische sector en zoek je een deeltijdse job? Als Administrative Quality Assistant in Schelle kom je terecht in een dynamische en flexibele omgeving. Hierbij werk je 19,5u per week. Solliciteer meteen!
Jouw verantwoordelijkheden als Administrative Quality Assistant:
In deze job werk je nauw samen met de collega’s van het kwaliteitsdepartement. Je assisteert hen wanneer nodig bij diverse taken zoals voorbereiden van vrijgavedocumenten en opvolgen van FMD-alerts.
Als Administrative Quality Assistant ontvang je een vast contract na een geslaagde interim-periode. Hierbij ontvang je meteen een aantrekkelijk salaris met volgende voordelen:
Je komt terecht in een deeltijdse tewerkstelling van 19,5u per week. De uren zijn te verdelen over 5 halve dagen of 1 volledige dag en de rest verspreid. Woensdag minimum een halve dag werken is een must, omdat je rechtstreekse collega er dan niet is. Op voltijdse basis genieten ze naast de wettelijke vakantiedagen nog van 12 ADV-dagen + 2 sectorale dagen. Deze worden pro-rata berekend naar jouw deeltijdse tewerkstelling. Na een inwerkperiode kan je 2 halve dagen van thuis uit werken.
Deze organisatie is gelegen te Schelle en actief in de farmaceutische sector. Je komt terecht in een internationale werkomgeving, waarbij je in Schelle met 70 collega's aan de slag bent. De sfeer is behulpzaal en 'warm'; hier helpt iedereen elkaar wanneer nodig. Omwille van de sector is nauwkeurigheid en oog voor de detail hier in elke job zeer belangrijk. Ben je op zoek naar een warme werkgever in een uitdagende sector? Dan ben je hier aan het juiste adres!
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.