Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 20/09/2024

Office Manager in Antwerpen

Als Office Manager ben je het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje van het bedrijf. In deze job hou jij verschillende balletjes in de lucht met jouw gevarieerd takenpakket.

Je takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Je volgt inkomende mails, post en telefoongesprekken op.
  • Je staat in voor het agendabeheer. 
  • Je stelt bepaalde documenten en brieven op en verstuurt die. 
  • Je organiseert bepaalde vergaderingen, opleidingen en eventueel events. 
  • Je plant afspraken in en doet de nodige voorbereiding en opvolging. 
  • Je staat in voor het facilitybeheer en doet de nodige bestellingen. Ook mag je relatiegeschenken of decoratie aankopen. 
  • Je zorgt voor een aantrekkelijke lay-out van PowerPoints, affiches, stickers en relatieartikelen.
  • Je houdt de social media up to date.

Kortom, een gevarieerde rol met verantwoordelijkheden en contacten met een creatieve blik.

  • Je hebt een bachelordiploma op zak, aangevuld met relevante ervaring. Je hebt al eerder gewerkt als Office Manager, Office Assistant, Management Assistant, Administratief bediende of onthaalbediende. 
  • Je bent vlot in de omgang, zowel schriftelijk als mondeling en zorgt voor een hartelijk onthaal. 
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je kan jezelf uitdrukken in het Frans en het Engels.
  • Je kan vlot werken met MS Office. Kennis van grafische programma's is een absoluut pluspunt!
  • Je bent flexibel ingesteld en pikt met plezier extra taken op.
  • Je bent creatief en bij voorkeur ook grafisch sterk.
  • Je komt terecht in een fijn bedrijf in regio Antwerpen-Noord.
  • Je krijgt de kans om samen te werken met gemotiveerde collega's, die met beide voeten op de grond staan.
  • Het gaat om een vaste job op fulltime basis. 
  • Je werkt 40u per week. Je start om 8u tot 16u30 met een half uurtje middagpauze.
  • Je hebt recht op 32 vakantiedagen, waarbij je het bouwverlof volgt.
  • Thuiswerk is door de aard van de rol niet mogelijk.
  • Naast het brutoloon, ontvang je ook ecocheques, een groepsverzekering en een woon-werkvergoeding.
  • Het bedrijf is best te bereiken met het eigen vervoer.
  • Sector: Andere
  • Je komt terecht in een bedrijf gevestigd in Antwerpen-Noord. 
  • Het gaat om een vaste job op voltijdse basis.