stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 26/08/2024
Ben je communicatief sterk en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Om dit internationale bedrijf in Gent te versterken zoekt onze klant een Management Assistant. Interesse in deze job? Solliciteer dan nu!
Hieronder een greep uit het takenpakket van een Management Assistant:
Je werkt samen met je leidinggevende en ondersteunt deze zo goed als mogelijk op administratief vlak.
Je organiseert vergaderingen en conference calls en stelt agenda’s op.
Je beheert de mailbox.
Je bent verantwoordelijk voor het travel management van je leidinggevende.
Je coördineert en ondersteunt administratief bij de opmaak van presentaties, onderhandelingen of offertes.
Als Management Assistant herken je jezelf in onderstaande beschrijving:
Je hebt bij voorkeur een master- of bachelorsdiploma
Je bent proactief, communicatief en stressbestendig.
Je kan vlot overweg met de officepakketten en bent niet bang om nieuwe software aan te leren.
Je werkt graag met cijfers en houdt ervan om je hierin te verdiepen.
Je spreekt vloeiend Nederlands. Daarnaast beschik je ook over een zeer goede kennis van het Engels en een goede kennis van het Frans.
Wat krijg je ervoor terug?
Een voltijds, vast contract (37,5u / week) in een internationale onderneming
Een aantrekkelijke verloning, aangevuld met tal van voordelen. Maaltijd- en ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, een laptop, woonwerkverkeervergoeding, collectieve bonus en sport- en cultuurcheques
Een glijdend uurrooster en de mogelijkheid tot thuiswerk na de inwerkperiode.
25 dagen verlof vrij te kiezen in overleg met leidinggevende, 3 vaste dagen tussen Kerst en Nieuw.
Onze internationale klant is toegewijd aan het leveren van kwaliteitscontrole-, belasting- en adviesdiensten aan zowel openbare als particuliere klanten. Gebaseerd op waardecreatie door relaties, positioneert deze klant zich als authentieke speler op de arbeidsmarkt.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.