Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 05/09/2024

Office Manager in Wetteren

Ben jij een administratieve duizendpoot met een hands-on mentaliteit? Voor een dynamisch en groeiend bedrijf in Wetteren zoeken wij een gedreven Office Manager. Klinkt deze job als iets voor jou? Solliciteer nu!

Wat mag je als Office Manager van deze job verwachten?

  • Je behandelt inkomende telefoons en ontvangt bezoekers.
  • Je bestelt kantoormateriaal en zorgt dat alles goed op voorraad blijft.
  • Je volgt verkoopfacturen op en bewaakt de betalingen.
  • Je ondersteunt bij HR-taken, zoals de maandelijkse loonsverwerking en voorbereidende HR-werkzaamheden.
  • Je reist 1 à 2 keer per maand naar Luik om het team daar te ondersteunen.

Ben jij de ideale Office Manager voor deze job?

  • Je hebt minimaal 2 à 3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in HR.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans, Engels is een plus.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office en je leert snel werken met interne systemen.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, kunt het overzicht bewaren en denkt kritisch mee over verbeteringen.
  • Een fulltime job met flexibele uren in een uitdagende omgeving.
  • Je krijgt de mogelijkheid om 1 dag per week thuis te werken na de inwerkperiode.
  • Je ontvangt een aantrekkelijk loonpakket, inclusief maaltijdcheques, onkostenvergoeding, pensioensparen, laptop, gsm en fietsleasing.
  • Je werkt 40 uur per week en geniet hierdoor van 12 extra vakantiedagen
  • Sector: Bouw

Dit bedrijf in Wetteren biedt een dynamische werkomgeving waar ondernemerschap, vernieuwing, vakmanschap, teamwork en kwaliteit centraal staan. Als onderdeel van het team draag je bij aan succesvolle projecten en haalbare resultaten.