Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 10/09/2024

Administratief Assistent in Leuven

Als Administratief Assistent sta je in voor volgende taken:

  • Je beheert de mailbox, beantwoordt de telefoon en staat in voor het onthaal.
  • Je staat in voor het agendabeheer.
  • Je biedt allround administratieve ondersteuning.
  • Je verwerkt de inkomende en uitgaande post.

Heb je al een soortgelijke professionele ervaring achter de rug? Ben je een krak in Frans en Engels? Lees dan zeker verder!

Als ideale Administrative Assistant beschik je over volgende kwaliteiten:

  • Je spreekt en schrijft vloeiend in het Nederlands, Frans en het Engels;
  • Je hebt een professioneel bachelordiploma of je hebt een soortgelijk ervaring opgebouwd;
  • Je hebt een goede kennis van Word en Excel;
  • Je bent een kei in multi-tasking. Verder zijn discretie en flexibiliteit je sterke punten;
  • Je bent detailgericht, communicatief en hands-on.

Als Administrative Assistant ga je aan de slag met een vast contract van onbepaalde duur. Je werkt in een voltijdse tewerkstelling van 36,5u per week.

Ook kan je genieten van een enkele extra's:

  • Maaltijdcheques van €8;
  • Groepsverzekering;
  • Onkostenvergoeding met het openbaar vervoer;
  • Parkeren in de buurt van het kantoor
  • Werken in hartje Leuven
  • Sector: Lawyer / Notary

Voor een gerenommeerd advocatenkantoor in Leuven, zoeken wij een Administratief Assistent.