Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 18/09/2024

Administratief Bediende Kwaliteit in Sint-katelijne-waver

Ben je een administratieve duizendpoot en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is deze job als Administratief Bediende Kwaliteit in Sint-Katelijne-Waver top voor jou! Interesse? Solliciteer nu!

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je voert inspecties uit op inkomende en uitgaande goederen volgens de wetgeving en interne en externe specificaties.
  • Na het analyseren van de resultaten rapporteer je aan de betrokken collega’s van het verkoopteam, magazijn en productie
  • Wanneer nodig neem jij in overleg met de betrokken collega’s maatregelen en denk je mee na over alternatieven
  • Je gaat na of de hygiëne regels binnen het bedrijf worden gehanteerd en je stuurt bij wanneer gewenst
  • Je staat in voor de controledocumenten voor conformiteit, traceerbaarheid en kwaliteitsopvolging op te stellen

Naar wie zoeken ze in Sint-Katelijne-Waver?

  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels 
  • Je hebt sterke administratieve skills
  • Je bent leergierig
  • Je bent heel nauwkeurig en kan goed communiceren

Naast een mooi loon, mag je nog onderstaande verwachten:

  • Een vast contract na een interimperiode
  • Een full time contract van onbepaalde duur
  • 20 vakantiedagen
  • Woonwerkvergoeding
  • Flexibele uren
  • Fijne familiale sfeer en doorgroeimogelijkheden

Je werkt 38u per week en je werken uren zijn van 6 tot 14u. Hier zijn ze wel erg flexibel in! Je komt terecht in een voltijdse tewerkstelling.

  • Sector: Logistics

Bij dit bedrijf kom je terecht in de wereld van transport van groenten en fruit. Hier maak je deel uit van een bedrijf dat in volle groei is en waar iedereen elkaar ondersteunt. Doorgroeimogelijkheden zijn dan ook zeker aanwezig. Vertrouwen en eerlijke communicatie staat centraal, zodat wanneer flexibiliteit nodig is dit ook gegeven kan worden.