Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 11/09/2024

Customer Care Officer - sterke work life balans! in Tessenderlo

Haal jij energie uit het verder helpen van mensen en doe je er graag alles aan om de klant een onvergetelijke customer service ervaring te bieden? Combineer je bovendien je job graag met je een passie voor talen zoals het Frans? Dan is deze job als Customer Care Officer binnen een bruisende, internationale omgeving in Tessenderlo iets voor jou!

Je rol kenmerkt zich door veelvuldige contacten met de business, sales en B2B accounts. Kan je je vooral vlot uitdrukken in het Frans? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Een greep uit jouw uitdagende takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor de on-time afhandeling van klantenbestellingen, facturatie, annuleringen van orders of wijzigingen hierin
  • Je bent het interne en externe aanspreekpunt voor B2B klanten m.b.t. informatie omtrent de levertermijnen, de hoeveelheden of specificaties van producten
  • Je bent verantwoordelijk voor de follow-up en toepassing van prijsafspraken gemaakt met klanten en beantwoordt ook vragen m.b.t. facturen
  • Je hebt oog voor procesverbetering en kaart terugkomende issues graag aan
  • Je rapporteert intern aan je teamleider over het behaalde service level op de Customer Service afdeling

 

Zie jij jezelf in aanmerking komen om aan de slag te gaan als Customer Care Officer?

Idealiter beschik je over een bachelordiploma en heb je al enige ervaring in een Customer Care rol. Je bent een geboren communicator die ervan houdt om overzicht te brengen in een flow, te denken in oplossingen en hierbij met diverse niveau's te overleggen. Jouw mindset is oplossingsgericht en proactief. Belangrijk is dat je een goede kennis van het Frans hebt en je met je collega's kan communiceren in het Nederlands of Engels. Verder ben je digiminded en weet je efficiënt te werken met het MS Office pakket. Ervaring met SAP is een absolute troef.

Voel jij je aangesproken door deze vacature van Customer Care Officer?

Dan mag je uitkijken naar dit aanbod:

  • Je komt terecht bij een professionele, internationale organisatie (mét maatschappelijke relevantie)!
  • Jouw aantrekkelijk loon wordt aangevuld door extralegale voordelen: maaltijdcheques €8, een zeer uitgebreide hospitalisatieverzekering gratis voor jou én je gezin, een groepsverzekering, een vergoeding voor internetgebruik thuis, kilometervergoeding, en mogelijks binnenkort ook een fietslease!
  • Je werkt fulltime of 4/5e  (39 uur op een voltijdse week) en bouwt hierdoor 6 ADV dagen op. Verlof is vrij te kiezen! Bovendien kan je de eerste 5 jaren elk jaar een extra anciënniteitsdag opbouwen!
  • Je geniet een grote mate van flexibiliteit qua thuiswerk, er is wel één vaste kantoordag voorzien
  • Je werkt voor een organisatie met een sterke marktpositie, een solide hr beleid en een langetermijnvisie. Er worden hier ook maandelijks een aantal activiteiten georganiseerd voor de werknemers en expats uit heel Europa!
  • Sector: Other

Je komt terecht in een warm en professioneel Customer Relations Team dat focust op verschillende afzetmarkten. Je mag dus uitgaan van een internationale, maar familiale omgeving met als hoofdzetel de site in Tessenderlo. De organisatie zelf telt wereldwijd meer dan 12 000 werknemers en is gespecialiseerd in biowetenschappelijke producten en agentia.