Your browser is out of date.

Some content may be lost or will not be displayed correctly.

Please install a more recent version of your browser.

Update your browser

Online since 07/11/2024

Sales & Logistics Assistant - Thuiswerk in Roeselare

Op zoek naar een job met voldoende uitdaging en variatie? Dan is de job als Sales & Logistics Assistant in Roeselare iets voor jou! Je komt terecht bij een zeer modern bedrijf en je werkt in een flexibel uurrooster. Solliciteer nu!

Jouw takenpakket is tweeledig: 

Je ondersteunt het customer order team met volgende taken: 

  • Je staat in voor de order entry van alle orders: bestellingen van klanten, staalaanvragen, marketing orders, ...
  • Je staat hierbij nauw in contact met de internal sales afdeling & de klanten. 
  • Je informeert stakeholders en klanten in geval van laattijdige leveringen. 
  • Je staat in voor de opvolging van de after sales. 
  • Je analyseert data en je geeft suggesties door voor verbeteringen bij de interne processen.

Daarnaast sta je in voor de opvolging van de logistiek: 

  • Je staat nauw in contact met interne afdelingen, transportbedrijven & klanten, leveranciers, ...
  • Je volgt de voorraad nauwgezet op. 
  • Je volgt de leveringen op en zorgt voor een tijdige levering van bestellingen bij klanten. 
  • Je bereidt de nodige logistieke documenten voor. 
  • Je volgt de budgetten op, vergelijkt transportkosten en bereidt rapporten voor.

Kortom, een veelzijdig takenpakket met ruimte voor initiatief en voldoende autonomie.

Wat wordt er verwacht van jou?

  • Je spreekt perfect Nederlands en kan je voldoende uitdrukken in het Engels en Frans. 
  • Je bent een gedreven teamplayer met een klantgerichte en oplossingsgerichte ingesteldheid. 
  • Je bewaart de focus en gaat nauwkeurig te werk bij de uitvoering van je administratieve taken.

Als Sales & Logistics Assistant kan je rekenen op een aantrekkelijke verloning aangevuld met maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering. 

Bovendien mag je volgende zaken verwachten: 

  • Je werkt fulltime in een glijdend uurrooster met opstart tussen 7u30 en 9u00. 
  • Je start meteen op met een vast contract. 
  • Je kan rekenen op 30 verlofdagen die je vrij kan inplannen.
  • Je hebt de mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken. 
  • Naargelang de teamprestaties kan je rekenen op een extra collectieve jaarbonus. 
  • Je komt terecht in een zeer moderne werkomgeving met veel lichtinval. 
  • Je kan rekenen op voldoende opleiding en interne doorgroeimogelijkheden. 
  • Er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd voor de medewerkers.
  • Sector: Other

In deze job als Sales & Logistics Assistant kom je terecht bij een stabiele en groeiende onderneming die vlot bereikbaar is nabij de E403 in Roeselare. Het bedrijf hecht veel belang aan wellbeing en flexibiliteit. 

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan snel via de sollicitatielink!