Step 1
We take a close look at your CV
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Please install a more recent version of your browser.
Online since 04/09/2024
Op zoek naar een job waar je jouw technisch inzicht kan inzetten? Als Technisch Administratief Bediende in Mechelen-Zuid beland je in een dynamische omgeving. Ze kijken naar jouw sterktes om het takenpakket vorm te geven. Solliciteer meteen!
Als Technisch Administratief Bediende beheer je volgend takenpakket:
Naargelang jouw sterktes en interesses kan je nog extra verantwoordelijkheden opnemen. Ook krijg je de ruimte om mee na te denken over optimalisaties van processen.
Naast een dynamisch team ontvang je in de job van Technisch Administratief Bediende ook een aantrekkelijk salaris. Na een geslaage interim-periode ontvang je er een vast contract. Hierbij geniet je van volgende voordelen:
Hierbij kom je terecht in een voltijdse tewerkstelling van 39u per week met glijdende uren. Jouw werkdag kan je starten tussen 7u30 en 9u. Naast de wettelijke vakantiedagen ontvang je nog 6 ADV-dagen en 2 extralegale verlofdagen. Vanaf het moment dat je vast in dienst bent, ontvang je ook nog 12 HD dagen ter recuperatie van overuren. Na een inwerkperiode kan je 2 dagen per week thuiswerken (dinsdag en donderdag zijn vaste kantoordagen). Een 4/5e tewerkstelling is bespreekbaar.
Je komt terecht bij een bedrijf te Mechelen-Zuid dat actief is als industriële machinebouwer, met een moederbedrijf te Zwitserland. In Mechelen vind je hun sales en service kantoor terug voor de Benelux markt. Je komt terecht in een open bedrijfscultuur. Je kan hier rekenen op toegankelijke en directe communicatie van jouw collega's én van het management. Deze werkgever investeert in het welzijn van zijn werknemers en lanceert regelmatig nieuwe HR initiatieven. Je kan bovendien rekenen op behulpzame collega's en de vrijheid om jouw verantwoordelijkheden zelfstandig op te pikken.
Your application in 7 steps
Step 1
What skills and qualities do you have? And, more importantly, what do you wish for in a job? We’ll give you a call to get to know each other better.
Step 2
You're invited to take some online tests. This will enable us to offer you the best possible vacancies.
Step 3
Together we review your test results and talk about your expectations.
Step 4
We give your references a call.
Step 5
We present you with various vacancies. See something you like? Then we’ll put you into contact with our customer ASAP and guide you through their application process.
Step 6
Have we found your perfect match? Congratulations, and good luck with your new job!
Step 7
Of course, our collaboration doesn’t need to end once you’ve signed your contract. We’re happy to continue inspiring, training and guiding you for as long as you like.
You already have an account on our website. If you log in, all your data will be pre-filled. If you already have an account, please log in first