stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 23/04/2025
Wil jij dat de cijfers tot achter de komma kloppen? Krijg je energie van nauwkeurig tewerk te gaan? Dan is de job van Boekhoudkundig Medewerker in Brussel voor jou! Solliciteer nu!
Dit zijn je verantwoordelijkheden als Boekhoudkundig Medewerker:
• Facturatie en debiteurenbeheer: Facturatie van verkoopfacturen en opvolging van debiteuren.
• Timesheets en betalingen: Opvolging van timesheets van advocaten en opzoekingen van betalingen.
• Boekhoudkundige taken: Diverse boekingen doen en boekhoudkundige taken uitvoeren.
• Correcties: Uitvoeren van correcties in de boekhouding.
• Rapportage: Rapporteren aan de CFO.
Dit takenpakket kan nog groeien in functie van jouw competenties en jouw eigen wensen.
Zo ziet jouw profiel als Boekhoudkundig Medewerker eruit:
• Je hebt minstens 3 jaar ervaring in boekhouding.
• Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands. Daarnaast heb je een goede kennis van Frans en beheers je de Engelse taal.
• Je kan vlot werken met Office (Word/Excel/Outlook)
• Je denkt in oplossingen en mogelijkheden, komt met vernieuwende ideeën en suggesties, en springt bij wanneer nodig. Je werkt efficiënt, schakelt snel en speelt continu in op onverwachte zaken.
• Je bent beschikbaar voor diverse opdrachten en bent bereid om één dag per week tot 18u te werken.
What’s in it for you?
Een tijdelijk, voltijds contract van 3 maanden. Naast je loon, ontvang je nog enkele extralegale voordelen, zoals:
• Maaltijdcheques van €8 per dag
• Hospitalisatie- en groepsverzekering
• Volledige terugbetaling van vervoerskosten
• 20 verlofdagen
• Parking
Je komt in een jong en gedreven team terecht, waar een leuke en ongedwongen werksfeer hangt. Je zal de ruimte en mogelijkheden krijgen om jouw missie dag na dag te volbrengen.
Je wordt tewerkgesteld in een advocatenkantoor dat een hart heeft voor hun klanten. Ze willen hen op alle mogelijke manieren adviseren, bijstaan en ontzorgen. Het bedrijf is gelegen in Brussel.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.