Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 15/04/2025

Finance Support in Herentals

Ben jij iemand die graag proactief en administratief nauwkeurig werkt en ervan houdt intern heel wat contacten te hebben? Dan is deze tijdelijke job (ca. 6 maanden) van Finance Support in Herentals zeker iets voor jou!

Als Finance Support ontzorg je twee Finance collega's bij het verwerken van de boekhoudkundige administratie en communicatie hieromtrent. Je komt terecht bij een organisatie met Amerikaans moederbedrijf dat diverse Europese afzetmarkten bedient!

Jouw takenpakket als Finance Support in deze internationale omgeving ziet er als volgt uit:

  • Je zorgt ervoor dat facturen vlot verwerkt, correct geboekt en netjes bewaard worden
  • Je checkt of alles klopt bij het verwerken van onkostennota's: van bonnetje tot bijlage, helemaal volgens de regels
  • Je geeft elke factuur de juiste plek in het boekhoudsysteem – structuur is jouw ding!
  • Je houdt een scherp oog op uitgaven via onkostennota’s en aankoopkaarten
  • Zie je een foutje in leveranciersdata of betaalinfo? Jij fixt het meteen en vraagt de correcte info op

Onze ideale Finance Support ziet er als volgt uit:

  • Je behaalde idealiter een bachelordiploma en hebt misschien al enige ervaring in een administratieve job op zak
  • Geen ervaring maar wel een oog voor detail en hands-on mentaliteit? Waag toch maar je kans!
  • Je kan vlot overweg met het standaard Microsoft Office pakket, kennis van een ERP-pakket is een plus
  • Je hebt een goede kennis van het Engels en kan hierin vlot en professioneel communiceren
  • Naast assertief en spontaan, ben jij iemand nauwkeurig en collegiaal!

Naast het feit dat je in een innovatieve, internationale organisatie terecht komt, mag je rekenen op onderstaand aanbod:

  • Maandelijks ontvang je een mooi salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques
  • Naast 20 verlofdagen bouw je ook 6 ADV-dagen op die je vrij kan inzetten!
  • Je komt terecht in een voltijdse werkweek van 39u. Hierbij geniet je van een flexibel uurrooster met glijtijden! Je start op tussen 7u-9u in onderling overleg en kan na je inwerkperiode van 6 maanden tot 2 dagen per week aan thuiswerk doen
  • Je komt terecht in een dynamischhecht team van een 3-tal collega’s dat jouw vanaf moment één van de beste begeleiding zal voorzien!
  • Sector: Andere

Je komt terecht in een collegiaal en hecht team in de Herentalse vestiging van een Amerikaanse wereldleider. Het bedrijf beschikt over een professionele, diverse klantenportefeuille!