Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 20/03/2025

Customer Experience Officer in Anderlecht

Klaar om verantwoordelijkheid te krijgen in een dynamisch en vooruitstrevend bedrijf? Kan je uitpakken met je communicatieve en commerciële skills? Wij hebben de job voor jou! Solliciteer vandaag nog voor functie van Customer Experience Officer in Anderlecht.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je bent de contactpersoon voor alle klanten, zowel Belgische als internationale klanten
  • Je beheert de mailbox en beantwoordt de vragen van de klanten,
  • Je ondersteunt het team door onderhouden en interventies in te plannen voor de techniekers,
  • Je voert alle gegevens correct in het ERP-pakket
  • Je behaalde een bachelorsdiploma. Of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je kan een aantal jaar relevante werkervaring voorleggen in een commerciële job. 
  • Je kan vlot communiceren in het Nederlands en het Frans, en je hebt een uitstekende kennis van het Engels.
  • Je werkt met de courante MS Office programma’s, en je hebt bij voorkeur als ervaring met een ERP Systeem. Kennis van Salesforce is een extra troef!
  • Vriendelijk, administratief sterk, dynamisch en klantgericht? Check!

Je komt terecht in een voltijdse functie van 37,5u per week. Bovenop een marktconform loon kan je rekenen op volgende extralegale voordelen:

  • Groeps - en hospitalisatieverzekering
  • Vergoeding van 15€ per gewerkte dag
  • Je komt terecht in een mooi bedrijf waar innovatie en kwaliteit centraal staat.
  • Je kan rekenen op een sterke speler binnen een internationale werkomgeving
  • Sector: Medisch / paramedisch

Deze organisatie in Anderlecht is innovatief en speelt een belangrijke rol in de medische en pharma sector. Neem zeker contact op via 02 359 08 20 en verwijs naar het referentienummer:
1878097 Wie weet ben jij de toekomstige Customer Experience Officer van dit bedrijf!