Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 24/03/2025

Administratief Medewerker in Harelbeke

Goed nieuws! Voor een bedrijf  in Harelbeke zijn we op zoek naar een administratief medewerker. Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en omschrijf jezelf als punctueel en nauwkeurig? Solliciteer dan nu voor deze job!

Wat zal er tot het takenpakket van de administratief medewerker behoren?

  • Je bent verantwoordelijk voor het onthaal  en de telefonie.
  • Naast administratieve ondersteuning sta je ook in voor de logistieke ondersteuning.
  • Je volgt de klantendossiers op van verkoop tot en met de facturatie.
  • Je staat in voor de klachtenbehandeling.

Hoe ziet het profiel van de administratief medewerker eruit?

  • Je hebt reeds een eerste relevante ervaring achter de rug.
  • Naast het Nederlands spreek je ook goed  Frans.
  • Je hebt een goede basiskennis van het MS Office pakket.
  • Nauwkeurigheid, punctualiteit en communicatie zijn zaken die je hoog in het vaandel draagt.

Wat krijg je aangeboden voor deze job?

  • Deeltijdse tewerkstelling van 20u/week.
  • Flexibel uurrooster.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques.
  • Mooie verloning afhankelijk van eerdere ervaringen.
  • Toffe collega’s en een aangename werkomgeving.
  • Sector: Bouw

Onze klant in actief in de bouwsector en kan terugkijken op een jarenlange ervaring. Dankzij de continue evolutie in de bouwsector kom je terecht in een groeiend bedrijf.

Interesse? Solliciteer nu en vermeld referentienummer 
1889944.