stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 29/01/2025
Zet jij je graag in om B2B-klanten een uitstekende ervaring te bieden en vorm je graag hét uithangbord van dit softwarebedrijf in de automotive sector? Dan is deze job als Helpdesk Officer - bedrijfswagen in Herentals wat je zoekt! Solliciteer nu!
Als Helpdesk Officer ontferm je je over onderstaande taken:
Wat maakt jou tot de uitgelezen Helpdesk Officer - Bedrijfswagen?
Naast een relevante ervaring binnen een back office, laat je vooral je van nature service- en klantgerichte instelling spontaan blijken. Met je sterke communicatie- en IT-skills en in het Nederlands (en Frans) vorm je graag de brug tussen je collega's van Customer Service & R&D? Verder zie je jezelf vlot werken met tools zoals Teamleader en het Microsoft Office Pakket. Je bent iemand die denkt in oplossingen en graag met je collega's in overleg treedt, een echte teamplayer dus! Heb je zelfs wat ervaring in programmatie (denkt basis SQL-commando's, kennis van Windows Registry en Command Prompt)? Dan ben je helemaal de ideale kandidaat!
Als Helpdesk Officer - Bedrijfswagen binnen deze moderne omgeving met een familiaal karakter kan je rekenen op volgende aanbod:
Je komt terecht bij een gekende Belgische speler op het vlak van software pakketten die ze aanbieden in de automotive sector. Hiermee bieden ze een pakket aan waarmee autodealers en garages makkelijk hun werkplaats- en verkoopplanning kunnen regelen, alsook hun facturatie en klantenbestand kunnen bijhouden. Intussen is het bedrijf ook geïntegreerd in een groter geheel dat beursgenoteerd is.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.