Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 27/01/2025

Management Assistant - Thuiswerk in Roeselare

In deze job als Management Assistant in Roeselare ben je de rechterhand van het management. Je komt terecht in een dynamisch en groeiend bedrijf en je kan rekenen op een mooi verloningspakket. Solliciteer nu!

Een overzicht van jouw takenpakket: 

  • Office Management: Je volgt de mailbox en de postverwerking op. Je bereidt vergaderingen, beurzen, teamevents, klantenevents en opleidingen praktisch en nauwgezet voor. 
  • Sales Support: Je controleert offertes met een kritische blik en deelt jouw opmerkingen met de collega's. Je volgt de openstaande offertes proactief op met sales.
  • Facturatie: Je bereidt de maandelijkse facturatie voor en volgt de debiteuren op samen met het management. Daarnaast boek je aankoopfacturen in en voer je (automatische) betalingen uit aan leveranciers.
  • HR: Je staat in voor de maandelijkse loonverwerking samen met het sociaal secretariaat. Je zorgt voor een vlotte onboarding van nieuwe medewerkers en ondersteunt bij de rekruteringen. 
  • Fleet Management: Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers omtrent vragen over hun bedrijfswagen. Je communiceert met garages en leasingmaatschappijen en zorgt voor een vlotte opvolging.

Het bovenstaande takenpakket is niet limitatief. Je denkt mee met het management over procesoptimalisaties, bereidt rapportages voor, ... Je kan rekenen op een afwisselende en uitdagende job!

Ben jij de Management Assistant die we zoeken? 

  • Je spreekt perfect Nederlands en kan je goed uitdrukken in het Frans en Engels. 
  • Je bent een proactieve teamspeler: Problemen pak je vast met een oplossingsgerichte mindset. 
  • Je gaat nauwkeurig te werk bij de uitvoering van jouw taken en communiceert assertief waar nodig.
  • Je hebt een goede PC-kennis (Excel, Word) en leert snel nieuwe systemen aan. 

Als Management Assistant kan je rekenen op heel wat voordelen:

  • Je krijgt een volwaardige opleiding zodat je de verschillende processen in het bedrijf leert kennen. 
  • Je komt terecht in een moderne en lichtrijke werkomgeving, vlot bereikbaar in Roeselare. 
  • Onder de collega's heerst een sterke teamspirit. Je neemt zelf ook deel aan de talrijke events die je organiseert. 
  • Je kan rekenen op een heel mooi loon aangevuld met maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering. 
  • Jouw brutoloon wordt aangevuld met een netto onkostenvergoeding en een CAO90-bonus. 
  • Een bedrijfswagen is eventueel bespreekbaar.
  • Je werkt fulltime 40u per week, in een glijdend uurrooster.
  • 's Morgens kan je opstarten tussen 7u30 en 9u00, jouw werkdag eindigt vanaf 16u00.
  • Na de opleidingsperiode kan je 2 dagen per week van thuis uit werken (dinsdag en donderdag)
  • Je hebt recht op 32 verlofdagen die je vrij kan inplannen. 
  • Wekelijks is er een verse fruitmand voorzien op het kantoor, waardoor je dagelijks met de nodige energie aan de slag gaat.
  • Sector: ICT & Telecommunicatie

Je komt terecht in een groeiend en dynamisch bedrijf in Roeselare actief in de IT-sector. In de job als Management Assistant kan je rekenen op een afwisselend en uitdagend takenpakket. 

Wil je graag bijdragen aan het succesverhaal van dit bedrijf? Solliciteer dan nu op deze vacature via de sollicitatielink!