stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 22/01/2025
Heb je interesse in een nieuwe uitdaging als medisch administratief medewerker voor een job in Groot-Bijgaarden? Solliciteer nu!
Als medisch administratief medewerker neem jij deze verantwoordelijken op je:
• Controleren van aangevraagde testen, patiënt, mutualiteits- en artsgegevens
• Verwerken van patiëntenresultaten en het correct registreren van deze gegevens net als van nieuwe zorgverleners
• Optreden als als eerste aanspreekpunt voor artsen, dierenartsen en patiënten
• Registreren en behandelen van klachten, zowel telefonisch als per mail
• Uitvoeren van diverse administratieve taken zoals postverwerking ter ondersteuning van het team
De ideale collega als medisch administratief medewerker beschikt over deze eigenschappen:
• Je bent bereid om te werken in avonddiensten en zaterdagdiensten, volgens een beurtrol
• Je kunt discreet omgaan met vertrouwelijke informatie en bent stressbestendig
• Je werkt nauwkeurig, flexibel en houdt je aan de kwaliteitsvoorschriften
• Je bent klantvriendelijk en (ook) een teamspeler, maar kunt ook goed zelfstandig werken
• Je hebt een professionele bachelor (medisch) management assistent of een ander paramedisch diploma en beschikt over een goede kennis van Nederlands, Frans & Engels
Wat krijg je in de plaats als medisch administratief medewerker?
• Een contract interim optie vast (38 uur per week)
• Een grondige opleiding en ondersteuning in je job, zodat je met vertrouwen aan de slag kunt
• Binnen onze organisatie krijg je de kans om door te groeien. Zo kun je je persoonlijke en professionele ontwikkeling verder vormgeven.
• Een aangename werkomgeving met verschillende initiatieven voor een gezonde werkplek bijvoorbeeld bedrijfsevents, personeelsfeest, ...
• Een aantrekkelijk verloningspakket met extralegale voordelen
Je komt terecht in een bedrijf dat actief is in de gezondheidssector. Ze hechten enorm veel belang aan de gezondheid en het welzijn van hun medewerker. Ze hanteren een vernieuwde aanpak en een familiale cultuur. Iedere persoon wordt aangemoedigd bij ons.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.