Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 15/01/2025

Klantenservice Adviseur in Alleur

Ben je op zoek naar een nieuwe job als Klantenservice Adviseur? Beheers je het Nederlands heel goed? Houd je van telefonische contacten? Solliciteer nu!

Als Klantenservice Adviseur zullen je taken de volgende zijn:

  • Je onderhoudt telefonische contacten met klanten.
  • Je volgt bestellingen proactief op om een vlotte levering te garanderen.
  • Je beheert de administratie van producten en accounts nauwkeurig en efficiënt.
  • Je behandelt klachten en zorgt voor een uitstekende kwaliteit van de klantenservice.
  • Je verwerkt voorschriften zorgvuldig en volgens de richtlijnen.

Je profiel als Klantenservice Adviseur voldoet aan de volgende criteria:

  • Je hebt eerder ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je beheerst het Nederlands zeer goed op B2-niveau;
  • Je hebt idealiter ook een goede beheersing van het Engels (pluspunt);
  • Je hebt een goede beheersing van computerprogramma's;
  • Je bent: autonoom, warm, nauwgezet, betrokken en proactief.

What is in it for me als Klantenservice Adviseur ?

  • Een interim contract met uitzicht op een vast contract (CDI);
  • Een voltijds uurrooster van 38 uur per week, van 8u30 tot 16u36;
  • Een aantrekkelijk salaris met maaltijdcheques, een DKV-verzekering en ecocheques;
  • Een opleiding over alle producten en de software die door het bedrijf wordt gebruikt;
  • De mogelijkheid om te werken bij een bedrijf in de medische/gezondheidssector, gevestigd in Alleur.
  • Sector: Medisch / paramedisch

Bedrijf in de gezondheids- en medische sector gevestigd in Alleur.