Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 15/01/2025

After Sales Specialist in Hoegaarden

Ben jij iemand die energie haalt uit het efficiënt beheren en coördineren van financiële en administratieve processen? Dan is de functie van After Sales Specialist in Hoegaarden de ideale job voor jou! Solliciteer vandaag nog!

Als After Sales Specialist sta je in voor volgende taken: 

  • Beheren en opvolgen van claims binnen de afgesproken serviceniveaus en tijdslimieten.
  • Verantwoordelijk voor dossierbeheer. 
  • Opstellen van rapportages over claims en financiële documentatie.
  • Ondersteunen bij de onboarding van nieuwe leveranciers.
  • Uitvoeren van administratieve taken, zoals gegevensinvoer en het beheren van financiële en logistieke dossier.
  • Je staat in contact met klanten en leveranciers en biedt hen de nodige ondersteuning.

Je hebt een goede kennis van Engels en Nederlands om gemakkelijk met leveranciers en collega's te communiceren. Daarnaast ben je:

  • Ervaren in financiële administratie.
  • Goed georganiseerd en cijfergericht.
  • In staat om efficiënt te werken, prioriteiten te stellen en onder druk te presteren.
  • Ervaren met Excel

Herken jij jezelf hierin? Aarzel dan niet om te solliciteren voor deze job!

What's in it for you?

  • Loonpakket: Een competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Thuiswerk: De mogelijkheid om enkele dagen per week thuis te werken
  • Een 39-uren werkweek
  • Flexibele werkuren: start om 8:30 uur, eindig tot 18:30 uur, met een flexibele lunchpauze
  • Onmiddellijk een vast contract
  • Je komt terecht in een enthousiaste omgeving
  • Sector: Andere

Geïnteresseerd om deel uit te maken van een bedrijf dat zich specialiseert in de distributie van consumentenelektronica? Solliciteer dan snel!