stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 13/01/2025
Ben je tweetalig NL/FR, klantgericht, communicatief en heb je interesse in de medische sector? Lees dan zeker verder!
Als Customer Service medewerker ben je het aanspreekpunt voor de klanten en patiënten en ben je verantwoordelijk voor alle administratie hieromtrent. Je maakt deel uit van het Customer Service team en rapporteert rechtstreeks aan de Team Leader Customer Service.
In deze functie ziet jouw takenpakket er als volgt uit:
Bij de start krijg je een volledige opleiding die je klaarstoomt voor de job. Je werkt 40u per week onder een vast uurrooster.
Naast een mooie verloning ontvang je maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering en hospitalisatie verzekering.
Je hebt recht tot 20 wettelijke verlofdagen en omwille van de uurregeling ontvang je 15 ADV dagen. Na 1 jaar dienst krijg je ook 5 extra verlofdagen!
De klant is een medisch-technische dienstverlener in de thuiszorg en is ondermeer actief in verschillende soorten therapie en technische ondersteuning.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.