Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 16/01/2025

Sales Administrator in Dilsen-stokkem

Ben jij klantgericht, nauwkeurig in administratie en op zoek naar een dynamische werkomgeving? Voor een internationaal bedrijf in Dilsen-Stokkem zoeken we een enthousiaste Sales Administrator!

Als Sales Administrator ben je verantwoordelijk voor de logistieke administratie en klantbeheer. Jouw belangrijkste taken:

  • Invoeren en opvolgen van orders van Europese dealers in Navision, inclusief orderbevestigingen en goedkeuring.
  • Voorbereiden van picklijsten, coördineren van verzendingen, en bijbehorende administratieve taken.
  • Beheren van orders voor kantoormateriaal en verpakkingen, inclusief voorraadbeheer.

Ben jij de Sales Administrator die wij zoeken voor een tijdelijke opdracht met kans op verlenging voor het bedrijf in Dilsen-Stokkem? Dan zijn dit onze verwachtingen van jou:

  • Competitief salaris met extralegale voordelen zoals groepsverzekering, maaltijdcheques, ecocheques en loonbonus.
  • 40-urige werkweek met extra ADV-dagen.
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerken per week.
  • Werken in een warm, familiaal bedrijf in de luxesector.
  • Kansen voor persoonlijke groei en ontwikkeling binnen een internationaal team.

Ben jij de ideale kandidaat voor deze tijdelijke Sales Administrator job in Dilsen-Stokkem? Wij zoeken iemand die:

  • Minimaal een bachelordiploma heeft, relevante ervaring is een pluspunt.
  • Vloeiend Engels spreekt en schrijft, elke andere taal is mooi meegenomen
  • Sterke computervaardigheden bezit en ervaring heeft met Outlook en Navision.
  • Zelfstandig, verantwoordelijk en oplossingsgericht werkt.
  • Sector: Andere

Dit bedrijf is een internationaal gerenommeerd bedrijf, gespecialiseerd in het luxesegment. Hier werken betekent deel uitmaken van een familiair team met een open en ondersteunende cultuur.